رویدادها آرشیو خبر ها
غایبان یوونتوس در فینال سوپر كوپا ایتالیا

غایبان یوونتوس در فینال سوپر كوپا ایتالیا

یوونتوس در حالی روز چهارشنبه در ورزشگاه ملك عبدالله شهر جده در عربستان سعودی به مصاف میلان خواهد رفت كه چهار بازیكن خود را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت. با این حال دو مدافع غایب یووه در هفته‌های اخیر با رفع مصدومیت آماده هستند تا سیاه و سفیدپوشان را در دیدار سوپر كوپا ایتالیا همراهی كنند.

 

گزارش روزنامه La Gazzetta dello Sport با اشاره به احتمال فراوان عدم قرار داشتن نام بارتزالی، كوادرادو، مانژوكیچ و بن‌عطیه در لیست ماسیمیلیانو الگری برای دیدار سوپر كوپا ایتالیا، آنها را جزو غایبين احتماليِ يووه در ماجراجویی اين تيم در خاورمیانه دانست.

 

آندره‌ا بارتزالی كاپیتان دوم یووه در این فصل همچنان به دلیل سپری كردن دوران مصدومیت ماهیچه چهارسر ران پای راستش تا ماه فوریه آماده به قرار گرفتن در تركیب یوونتوس نیست.
ماریو مانژوكیچ مهاجم 32 ساله بانوی‌پیر نیز به دلیل مصدومیت در عضله ران پای چپ فعلاً تا دو هفته از همراهی با یووه معاف شده است.
خوان كوادرادو هافبك كلمبیایی بیانكونری‌ها نیز پس از انجام عمل آرتروسکوپی در زانوی چپ و مداوای ضایعه منیسك خارجی و شكستگی غضروف و در حالیكه این روزها تولد دومین فرزندش را نیز جشن گرفته، همچنان یكی از غایبان هفته‌های آتی یووه است.
از سوی دیگر مهدی‌بن‌عطیه نیز كه پیش از دیدار اخیر یووه در چارچوب رقابت‌های كوپا ایتالیا در ناحیه عضله راست ران پایش دچار درد و گرفتگی شد، تا زمان بررسی و اعلام دقیق كادر پزشكی باشگاه، فعلاً فرصت حضور در بازی سوپر كوپا ایتالیا را از دست داده است.
با این حال ژائو كانسلو و دنیه‌له روگانی مدافعان غایب یووه در هفته‌های اخیر؛ با برطرف شدن مصدومیت‌هایشان بار دیگر آماده قرار گرفتن در تركیب یوونتوس هستند.

 

گفتنی است دیدار سوپر كوپا ایتالیا 2018 روز چهارشنبه شانزدهم ژانویه 2019 (26 دیماه 1397) ساعت 20:30 به وقت عربستان و 21 به وقت تهران در ورزشگاه 62 هزار نفری ملك عبدالله شهر جده برگزار می‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: